2005/09/10

El gos, l'artista.

Caram amb en Fufy! L'habitant mig de La Taxonera és un gran amant de la naturalesa. És per aquest motiu que 9 de cada 10 veïns tenen gos. Però, mentre en altres llocs aquests simpàtics animals estan sotmesos a una disciplina prusiana per part dels seus amos, aquí gaudeixen d'una llibertat sense limitis, el que els permet realitzar totes les seves necessitats sense talls ni censura de cap tipus. És clar que el permanent contacte amb la cultura que els envolta provoca que, el que en altre barri no deixaria de ser una merda de gos, aquí es converteixi en manifestacions culturals d'alt nivell. Observi's en la imatge número 1 com la precisa disposició dels truños conformen la constel·lació coneguda com Cassiopea. Amb un tractament diferent podem veure en la imatge número 2, sí acluquem lleugerament els ulls, El Menjador Vermell de Matisse.

Molt millor Vengador, on vas a parar

9 Comments:

Anonymous Anònim said...

Bon dia, Don Jeremías. Gràcies per informar-nos sobre la Taxonera. Jo no parlo molt català, però vindré per aquí a aprendre un poc. I, gràcies a la traducció automàtica de interNOSTRUM, puc fins i tot incloure el meu comentari.

Salutacions des del sector 6.

9:39 a. m.  
Blogger Bart said...

Gràcies a tu, Andro. Difondre La Taxonera és per a mi un plaer alhora que una obligació. No és just que solament uns pocs privilegiats tinguem accés al benestar absolut.
Si en algun moment, en un comentari, trobes un punt en comú entre el meu barri i el teu fes-m’ho saber.

11:09 a. m.  
Blogger brad said...

Pel que faci falta, Eska. Tot i que els meus coneixements son molt limitats.

1:41 p. m.  
Blogger Bart said...

Aquest brad sóc jo, pero no sé per que ha posat aquest nick.Aquest de Blogger que m'hauran trobat guapu.

1:48 p. m.  
Blogger Bart said...

Porcs senglars? ets de Montbau? Sant Genís? Toronto?

1:57 p. m.  
Blogger PatoMusa said...

Si *Andromedo pot, jo també. Gràcies al traductor automàtic, no em sento discriminada.

Ara mateix deixaré missatges en altres llocs gallecs i bascos

2:33 p. m.  
Blogger Bart said...

Ànecmusa, lo meu amb l’Uma ...creus que ho pots tenir arreglat per al dissabte?

2:46 p. m.  
Blogger PatoMusa said...

Depenent l'hora. Després de les sis i mitjana et ve bé?

5:28 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Un dels blocs més impressionant que he vist. Moltes gràcies per mantenir el internet amb classe per a un canvi. Youve aconseguir estil, classe, bravura. Ho dic de debò. Si us plau, segueixin així, perquè sense l'Internet és definitivament sense intel · ligència.

4:31 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home



No és segur del tot però es diu que Joseph Ratzinger va néixer en La Taxonera .