2005/11/17

Amunt!

Rrrrrrruuuuuuunnnnn!!!!!
















Els meus despertars matutins a La Taxonera són meravellosos. Quan el dia comença a clarejar, el lleu murmuri del camió recollidor d'escombraries orgàniques, el de reciclatge del paper, plàstic, etc, s' introdueix suaument en la meva ment, rescatant-me del caos oníric en el qual em trobava perdut i transportant-me a la bella i confortable realitat. Tinc una especial predilecció pel recogedor del contenidor de vidre. No pel suau ronroneig dels 530 HP del motor del camió. No pel moviment mecànic de la grua desplaçant-se. El que realment em causa plaer és el moment en el que els 500Kg de vidre es desplomen en la caixa del camió arribant a un nombre de decibels que suposo molt pròxim al llindar del dolor. Alguns matins d'estiu solc sortir a la balconada per a vitorejar als responsables de la meva felicitat, però normalment tan sols arribo a temps per a veure al vehicle allunyar-se carrer baix, quedant el meu “la mare que us va parir!” volant en el vent.

1 Comments:

Blogger Andrómedo said...

Per quin ningú comenta en aquest blog? És que ningú té res que dir? Quin insult per a les llengües diferencials!

Salutacions des del sector 6

8:06 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home



No és segur del tot però es diu que Joseph Ratzinger va néixer en La Taxonera .